Szczecin: Wykonanie wraz z dostawą i posadowieniem tablic urzędowych, informacyjnych oraz ławo-stołów
Numer ogłoszenia: 41287 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego , Ul. Teofila Starzyńskiego 3-4, 70-506 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 17 120, faks 91 48 17 121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpkwz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wraz z dostawą i posadowieniem tablic urzędowych, informacyjnych oraz ławo-stołów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. wykonanie, dowóz, montaż i posadowienie 4 sztuk tablic początkowych informacyjnych; 2. wykonanie, dowóz, montaż i posadowienie 33 sztuk tablic przystankowych; 3. wykonanie 19 sztuk tablic urzędowych oraz dowóz, montaż i posadowienie 44 sztuk tablic urzędowych; 4. wykonanie, dowóz, montaż i posadowienie 31 sztuk tablic edukacyjno - informacyjnych; 5. wykonanie, dowóz i montaż 3 sztuk ławo-stołów według specyfiki określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 39.11.33.00-0, 39.12.12.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu środków do Zamawiającego) w wysokości: 3.000,00 PLN (trzy tysiące złotych). 2. W tytule przelewu należy wpisać wadium w postępowaniu 001.02.2014. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego, prowadzony przez PKO BP SA o numerze: 95 1020 4795 0000 9702 0294 6275. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże przynajmniej jedną dostawę z rozmieszczeniem zakresem zbliżoną do przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie, transport, montaż i posadowienie w terenie konstrukcji z blach stalowych ocynkowanych na stelażu wykonanym ze słupków, żerdzi lub drewnianych bel (tablice, znaki, itp.) wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu wykonania zamówienia jest możliwa w następujących okolicznościach: 1) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy; 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa, która stanowi przeszkodę w rozpoczęciu, lub kontynuowaniu prac; 3) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia; 4) wyznaczenia Wykonawcy przez Zamawiającego dodatkowego terminu na wykonanie zamówienia w przypadku jego niewykonania w terminie podanym w § 3 umowy z zachowaniem prawa Zamawiającego do naliczenia kar umownych o których mowa w § 8 umowy. 2. Wykonawca będzie musiał w dostatecznie wiarygodny sposób uprawdopodobnić zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 1)-3) i uzyskać akceptację Zamawiającego na zmianę terminu wykonania zamówienia, a termin na wykonanie zamówienia, w przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody, zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej prowadzenie prac. 3. Jeżeli w toku wykonywania Umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że wystąpiły okoliczności opisane w ust. 1 pkt 1) - 3), w związku Umowa nie zostanie wykonana w terminie określonym w rozdziale IX SIWZ, niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o niebezpieczeństwie wystąpienia opóźnienia w wykonaniu zamówienia, wskazując prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę. 4. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpkwz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Starzyńskiego 3-4; 70-506 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 14:45, miejsce: Sekretariat Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego, przy ul. Teofila Starzyńskiego 3-4 w Szczecinie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 do SIWZ

Załącznik nr 2 do SIWZ

Załącznik nr 3 do SIWZ

Załącznik nr 4 do SIWZ

Załącznik nr 5 do SIWZ

Załącznik nr 6 do SIWZ

Załącznik nr 7a do SIWZ

Załącznik nr 7b do SIWZ

Pytania i odpowiedzi

 

Informacja z otwarcia ofert

 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej