Szczecin, dnia 17 marca 2015 roku
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego
ul. Teofila Starzyńskiego 3-4
70-506 Szczecin
UPRZEJMIE PROSI O SZACUKOWĄ WYCENĘ PONIŻSZEGO ZAMÓWIENIA:
- Rodzaj wyceny: Dostawa łodzi i przyczepy.
- Przedmiotem wyceny jest:
dostawa 1 sztuki fabrycznie nowej łodzi i 1 sztuki przyczepy o poniższych parametrach:
ŁÓDŹ |
|
Długość |
minimum 4,10 m |
Szerokość |
minimum 1,6 m |
Waga |
do 300 kg |
Wyłukowanie dna |
3o-10o (łódź płaskodenna) |
Kategoria projektowa CE |
C |
Maksymalna ilość pasażerów |
4 os. wraz ze sternikiem |
Kadłub |
Wykonany ze stopu aluminium tzw. morskiego |
Spawany |
|
Wszystkie okucia wykonane z materiałów metalowych niepodlegających korozji |
|
Podwójne dno |
|
Płaska podłoga |
|
Wyposażenie w min. 2 komory wypornościowe |
|
Podłoga |
Przeciwpoślizgowa |
Silnik spalinowy |
Zaburtowy |
Trwale zamocowany |
|
Posiadający zabezpieczenie przed kradzieżą |
|
Czterosuwowy |
|
O rozruchu elektrycznym |
|
Moc w przedziale 30-40 KM |
|
Wyposażony w zdalnie sterowany z konsoli trym hydrauliczny (tzw. power trym) |
|
Silnik sterowany zdalnie z konsoli (manetka z cięgnami) |
|
Silnik elektryczny |
Pomocniczy |
Uciąg min 50 LBS |
|
Z maximalizerem |
|
Zamocowany na pawęży |
|
Akumulator |
Żelowy, o pojemności właściwej dla zaproponowanych silników i wyposażenia, nie mniejszej niż 120 amperogodzin |
Wyposażenie |
Pełna konsola , z owiewką częściowo chroniącą od boków wykonaną z materiałów przezroczystych zabezpieczona od góry i przodu relingiem ze stali nierdzewnej |
2 szt. śrub zapasowych do silnika zaburtowego |
|
Siedziska wzdłużne wzdłuż burt i indywidualne siedzisko dla sternika |
|
Echosonda HDI i GPS w komplecie - zasilana z instalacji elektrycznej łodzi , przystosowana do pracy na łodzi i z przetwornikiem pawężowym, o przekątnej ekranu min. 7 cali wraz z ploterem map GPS i kartografią Międzyodrza |
|
4 szt. kamizelek ratunkowych pneumatycznych, posiadających klasę wyporności wg normy europejskiej EN 396 (wyporność 150 N), napełnianych automatycznie |
|
Układ kierowniczy składający się z koła kierownicy, przekładni kierowniczej zamocowanej na konsoli i sterociągu |
|
Stelaż rufowy z mocowaniem na koło ratunkowe i oświetleniem nawigacyjnym (sterowanym z konsoli sterowej) – wykonany ze stopu aluminium tzw. morskiego |
|
4 szt. odbijaczy |
|
Halogen o światłości w przedziale 800-1100 lm o stopniu IP powyżej 67, zamontowany na stelażu rufowym, zasilany napięciem 12 V |
|
Szperacz ręczny ładowalny typu LED o światłości min. 400 lumenów o stopniu IP powyżej 67, o napięciu ładowania 230 i 12 V |
|
Oznakowanie sygnalizacyjne typu LED koloru pomarańczowego świecące światłem migającym zamontowane na stelażu rufowym |
|
2 kilogramowa gaśnica proszkowa |
|
Panel elektryczny wraz z instalacją elektryczną i gniazdem zapalniczki m.in. do zasilania GPS, wodoszczelny , z bezpiecznikami automatycznymi |
|
Koło ratunkowe atestowane z liną 30 m |
|
Kotwica wykonana z materiałów metalowych niepodlegających korozji o wadze dostosowanej do rozmiarów łodzi (min. 8 kg) wraz z liną kotwiczną o średnicy min. 10 mm, obciążeniu dostosowanymi do zaproponowanej kotwicy oraz długości min. 20 m |
|
2 szt. pagajów z piórami wykonanymi z polietylenu |
|
Bosak aluminiowy składany |
|
Rzutka ratunkowa rękawowa |
|
Reling przedni |
|
Pompa zęzowa elektryczna wraz z odpływem zęzowym z możliwością sterowania z konsoli |
|
Opis wszelkich przełączników w języku polskim |
|
Atestowany zbiornik paliwa o pojemności min. 24 l wykonany z tworzyw sztucznych zamocowany w łodzi |
|
Wyposażenie w bakistę do przechowywania akumulatora oraz oddzielną bakistę do przechowywania zbiornika paliwa |
|
Sygnał dźwiękowy |
|
Mocowanie na gaśnicę, pagaje, |
|
Komplet wskaźników i zegarów (łącznie z obrotomierzem i wskaźnikiem trymu) |
|
Instrukcja obsługi w języku polskim |
|
Zamontowanie silników i akumulatora w sposób umożliwiający ich natychmiastowe użycie |
|
Apteczka typu R0 |
|
Uniwersalny uchwyt do tabletu o przekątnej ekranu 9-12 cali |
|
Instalacja elektryczna |
|
Wyłącznik główny prądu |
|
12 V |
|
Zabezpieczenie bezpiecznikami |
|
Gwarancja |
Gwarancja na silniki: minimum 3 lata |
Gwarancja na poszycie kadłuba: minimum 2 lata |
|
Gwarancja na całą łódź: minimum 2 lata |
|
Certyfikat CE |
wymagany |
Świadectwo klasy |
wymagane |
Świadectwo jakości spawów |
wymagane |
Oznakowanie |
3 logotypami kolorowymi o wymiarach min. 90 cm x70 cm |
Zgodne z wymogami Polskiego Rejestru Statków |
|
Przegląd serwisowy |
Przez minimum 3 lata raz w roku |
PRZYCZEPA |
|
Dopuszczalna masa całkowita |
Do 750 kg |
Konstrukcja |
Ze stali ocynkowanej |
Ładowność |
Dostosowana do zaproponowanej łodzi wraz z wyposażeniem |
Maksymalna długość przewożonej łodzi |
Dostosowana do zaproponowanej łodzi wraz z wyposażeniem |
Oś |
1 szt. |
Specyfikacja kół |
Opony na felgach stalowych o rozmiarze 14 cali |
Oznakowanie |
3 logotypami kolorowymi o wymiarach min. 90x70 |
Wyposażenie |
Demontowalny panel świetlny |
4 sztuki podpór rolkowych |
|
Wciągarka ręczna z pasem polipropylenowym o wytrzymałości dostosowanej do ciężaru zaproponowanej łodzi |
|
Zamocowane koło zapasowe na feldze |
|
Koło podporowe |
|
Zaczep kulowy do samochodu osobowego |
|
Hamulec postojowy |
|
Instalacja elektryczna |
12 V |
Homologacja |
Zgodna z przepisami prawa powszechnie obowiązującego dla tego rodzaju pojazdu - wymagana |
- Bardzo proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 24 marca 2015 r. na nr faxu: 91 48 17 -121 lub na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegółowych informacji udziela Pan Tomasz Cerebież-Tarabicki, tel. 91 48 17 131.
- Wycena powinna zawierać nazwę, typ łodzi i przyczepy, całkowitą wartość netto i brutto opisanych i wymienionych powyżej elementów osobno dla łodzi i przyczepy.
- Wartość o której mowa w pkt. 5 powinna uwzględniać wszystkie elementy, niezbędne do wykonania dostawy, w tym również oklejenie łodzi i przyczepy, oraz dostarczenie ich do siedziby zapytującego.
- Niniejsza wycena nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego i nie jest zaproszeniem do podpisania umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego w sprawie przedmiotowego zamówienia, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy PZP, w szczególności w trybie dialogu konkurencyjnego.
|
||
|