Polska-Szczecin: Meble ogrodowe
2017/S 142-291732
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego ul. Teofila Starzyńskiego 3-4Szczecin70-506PolskaOsoba do kontaktów: Tomasz Cerebież-Tarabicki Tel.: +48 914817131E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Faks: +48 914817121Kod NUTS: PL424
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.zpkwz.pl/
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.zpkwz.pl/bip/index.php/zamowienia-publiczne
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
I.5)
Główny przedmiot działalności
Środowisko
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Dostawa, montaż i posadowienie małej infrastruktury turystycznej projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.
Numer referencyjny: 01/2017
II.1.2)
Główny kod CPV
39142000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4)
Krótki opis:
Szczegółowy wykaz zapotrzebowania zawiera – Szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 2 do SIWZ.Wykaz lokalizacji realizacji przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający poprzez ewentualne wskazanie nazw własnych elementów opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) możliwość oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
34928210
45212120
30195000
30192170
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wykaz lokalizacji realizacji przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 6 do SIWZ.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Szczegółowy wykaz zapotrzebowania zawiera – Szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 2 do SIWZ.Wykaz lokalizacji realizacji przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający poprzez ewentualne wskazanie nazw własnych elementów opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) możliwość oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: „Budowa infrastruktury turystycznej w Parkach Krajobrazowych województwa zachodniopomorskiego w celu zmniejszenia antropopresji – II etap” nr RPZP.04.06.00-32-0001/16-00.
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1000 000 PLN
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże należycie wykonane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy asortymentu, wraz z jego montażem w terenie, odpowiadającego swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000 PLN każda, w tym Wykonawca wykaże realizację przynajmniej 1 zlecenia, które polegało na opracowaniu, dostawie i montażu trójjęzycznych tablic informacyjno-edukacyjnych (tj. przedstawiających informacje w j. polskim, j. niemieckim i j. angielskim),
w odniesieniu do nauk przyrodniczych i nauk pokrewnych, tj. ornitologii, dendrologii, entomologii, geologii,botaniki itd., a także historii i kultury.
W celu udokumentowania doświadczenia dotyczącego trójjęzyczności elementów edukacyjno-informacyjnych,Wykonawca dodatkowo przedstawi dokumentację fotograficzną i graficzną oraz zakres merytoryczny elementów potwierdzających wykonanie i posadowienie w terenie przez niego niniejszego zlecenia (tj. 2– 3 fotografii). Wykonawca wykaże, poprzez przedstawienie umowy lub dokumentu równoważnego, bez przedstawiania jego wartości oraz projektów gotowych produktów, iż zapewnia fachową opiekę merytoryczną w zakresie tworzenia i opracowywania tekstów w obrębie wiedzy przyrodniczej poprzez współpracę naukową,popartą osiągnięciami zawodowymi w szczególności przy opracowywaniu merytorycznym tablic informacyjno-edukacyjnych. Produkty potwierdzające ten wymóg będą pozbawione błędów, napisane w sposób zrozumiały,zbilansowany i interesujący dla różnych grup wiekowych.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:

III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 05/09/2017
Czas lokalny: 13:30
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 05/09/2017
Czas lokalny: 14:00
Miejsce:
W siedzibie Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Teofila Starzyńskiego3-4, w Szczecinie (70-506).
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku
z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w PKO BP S.A., nr konta: 95 1020 4795 0000 9702 02946275, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 01/2017”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.0.359).
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji:
1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony ofercie przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium,
2) musi obejmować cały okres związania ofertą,
3) powinno być wystawione na Zamawiającego,
4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone
w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane napierwsze żądanie Zamawiającego.
4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp.
5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium.
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Faks: +48 224587800
Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
W przedmiotowym postępowaniu przetargowym Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane przez ustawodawcę w art. 179 – 198 uPzp.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17aWarszawa02-676Polska
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24/07/2017

 INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU PRZEDMIOTOWEGO POSTĘPOWANIA