Drukuj
Kategoria: Zamówienia publiczne
Odsłony: 3644

Szczecin, dnia 24 lutego 2015 roku

Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego
ul. Teofila Starzyńskiego 3-4
70-506 Szczecin

 

UPRZEJMIE PROSI O SZACUKOWĄ WYCENĘ PONIŻSZEGO ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem wyceny są:

Działania informacyjno-edukacyjne, obejmujące:

1.    Opracowanie, skład i wydruk 3 map dwustronnych, zawierających granice 6 parków krajobrazowych, 2 parki na każdej mapie po jednej na awersie i na rewersie, zgrupowane w pary: Szczeciński Park Krajobrazowy + Park Krajobrazowy Dolina Dolnej Odry, Cedyński Park Krajobrazowy + Park Krajobrazowy Ujście Warty, Drawski Park Krajobrazowy + Iński Park Krajobrazowy, w nakładzie 50.000 sztuk każda; łącznie 150.000 sztuk.

 

1.1.    Wymagane minimalne parametry:

  1. Mapa papierowa, składana falcowana do formatu ok. 11,2 x 24 cm
  2. Format: B2 brutto
  3. Skala mapy od 1 : 40 000 do 1 : 60 000 w zależności od obszaru parku
  4. Druk offsetowy w kolorystyce CMYK (4+4) na papierze kredowym matowym o gramaturze przynajmniej 100 gr/m2
  5. Mapa musi być posiadać trójjęzyczną (polski/niemiecki/angielski) okładkę i legendę
    1. Mapa musi uwzględniać: granice obszarów chronionych z wyszczególnieniem granic parków krajobrazowych, granice otuliny parków krajobrazowych, obszary Natura 2000, szlaki piesze, rowerowe, szlaki turystyczne wodne, sieć hydrologiczną, osadniczą, komunikacyjną, pokrycie terenu, legendę, skalę jak również loga i tytuł projektu zgodne z zaktualizowanymi wytycznymi dotyczącymi prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych i oznakowania projektów w ramach RPO WZ (http://www.rpo.wzp.pl/rpo/promocja_i_informacja/p-r-m-a-19839/logotypy_i_wytyczne.htm)

 

  1. Dla Drawskiego Parku Krajobrazowego zostanie przygotowana mapowa wersja uwzgledniająca strefy łodzi motorowych
  2. Wszystkie szlaki turystyczne piesze, rowerowe i wodne, w tym kajakowe znajdujące się na terenie Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego muszą zostać poddane inwentaryzacji terenowej. Inwentaryzacja szlaków powinna być dokonana przy pomocy urządzeń GPS. Łączna długość szlaków powinna wynieść: w przypadku szlaków pieszych do 350 km, w przypadku szlaków rowerowych do 400 km, w przypadku szlaków wodnych do 280 km. Rejestracja przebiegu śladu szlaków pieszych, rowerowych i wodnych powinna być dokonana z pomiarem GPS w interwale nie większym niż 10 m, a w przypadku obiektów - w miejscu położenia obiektu. Zarejestrowane ślady i punkty powinny być oczyszczone z błędów, poprawione i scalone, a następnie zapisane w trzech formatach w układzie współrzędnych WGS 84: GPS eXchange Format (gpx), Google Earth (kml), ESRI shapefile (shp). Każdy zarejestrowany ślad szlaku powinien zostać zapisany jako obiekt liniowy, a zarejestrowany obiekt - jako obiekt punktowy. Każdy zarejestrowany ślad szlaku powinien zostać zakodowany w pliku przynajmniej: nazwą, typem szlaku (pieszy, rowerowy, wodny, kajakowy) lub oznaczeniem w terenie np. kolorem szlaku. Każdy zarejestrowany obiekt na szlaku powinien zostać  zakodowany w pliku przynajmniej: nazwą (własną o ile taką posiada), typem obiektu np. tablica informacyjna, głaz narzutowy, krzyż przydrożny itd., informacją czy dany obiekt jest zabytkowy, czy nie oraz współrzędnymi geograficznymi. W przypadku szlaków pieszych i rowerowych należy zarejestrować  wszelkie obiekty infrastruktury turystycznej i usługowej znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie szlaku oraz w pasie do 50 m od niego. W przypadku szlaków wodnych i kajakowych należy zarejestrować wszystkie obiekty znajdujące się na obszarze akwenu wodnego, przez który prowadzi trasa szlaku, zarówno na wodzie jak i na brzegu 50 m od linii brzegowej. Typy obiektów, które należy zarejestrować w przypadku rejestracji obiektów związanych ze szlakami rowerowymi i pieszymi to: obiekty noclegowe (hotele, motele, schroniska, campingi, gospodarstwa agroturystyczne) pola namiotowe, miejsca biwakowe, wiaty i inne miejsca rekreacyjne, obiekty sakralne (kościoły, kapliczki) zarówno zabytkowe jak i współczesne zamki, ruiny i grodziska, skanseny i izby pamięci, turystyczne tablice informacyjne, dworce i przystanki PKP, PKS, punkty informacji turystycznej, rezerwaty (wejścia, granice). Typy obiektów które należy zarejestrować w przypadku rejestracji obiektów związanych ze szlakami wodnymi to: mosty i kładki dla pieszych, pomosty, zapory, śluzy, zastawki, slipy, mariny i przystanie, brody, plaże strzeżone, plaże niestrzeżone i dogodne zejścia do wody, obiekty nawigacyjne (boje, tablice kilometrowe). Wyniki przeprowadzonej inwentaryzacji Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w postaci wizualizacji pomiarów szlaków i punktów - obiektów na mapach o charakterze topograficznym w skali 1 : 50 000, w formie plików jpg. Przez mapy o charakterze topograficznym Zamawiający rozumie mapy dostosowane poziomem szczegółowości do skali 1 : 50 000 i  zawierające obraz rzeźby terenu w formie poziomic, sieć drogową zawierającą dukty leśne oraz obszary leśne z naniesionymi liniami i numerami oddziałów leśnych Lasów Państwowych.
  3. Każdy z parków na mapie powinien zawierać odpowiedni kod QR, odsyłający do strony ZPKWZ

 

 

1.2.    Wymagania dodatkowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu, oceny oraz ostatecznej akceptacji wydawnictwa w trakcie opracowywania map, przed ich zatwierdzeniem do druku;
  2. W czasie powstawania map Zamawiający wymaga by Wykonawca odbył co najmniej 6 spotkań z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego. Każda z wizyt związana będzie z omówieniem działań dotyczących jednego z 6 parków krajobrazowych;
  3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wytworzone mapy w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie jpg., pdf. drukowy, pdf. internetowy, AI pliki otwarte;
  4. Transport  i dostarczenie map do miejsca ich insertowania, o którym mowa  w ust. V niniejszego Rozdziału. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowód nadania przesyłki.

 

2.    Opracowanie, skład i wydruk map ściennych w nakładzie 2.500 sztuk, zawierających na awersie mapę województwa zachodniopomorskiego, zaś na rewersie indywidualne mapy wszystkich 6 parków krajobrazowych: Szczeciński Park Krajobrazowy, Park Krajobrazowy Dolina Dolnej Odry, Cedyński Park Krajobrazowy, Park Krajobrazowy Ujście Warty, Drawski Park Krajobrazowy, Iński Park Krajobrazowy.

 

2.1.    Wymagane minimalne parametry:

  1. Format mapy: B1 brutto
  2. Skala mapy ok. 1 : 325 000
  3. Druk offsetowy dwustronny w kolorystyce CMYK (4+4), na papierze kredowym, matowym o gramaturze przynajmniej 135 gr/m2, pokryty lakierem dyspersyjnym
  4. Mapa województwa (awers) musi zawierać formy ochrony przyrody wymienione w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013r., poz. 627 j.t. z późn. zm.), tj.: parki krajobrazowe, parki narodowe, obszary Natura 2000, obszary chronionego krajobrazu, zespoły przyrodniczo-krajobrazowe, stanowiska dokumentacyjne, użytki ekologiczne, rezerwaty przyrody w postaci obszarów lub punktów
  5. Rewers mapy powinien zawierać 6 indywidualnych map parków krajobrazowych: Szczeciński Park Krajobrazowy, Park Krajobrazowy Dolina Dolnej Odry, Cedyński Park Krajobrazowy, Park Krajobrazowy Ujście Warty, Drawski Park Krajobrazowy, Iński Park Krajobrazowy, w skali dostosowanej do kompozycji całości mapy. Do każdej z tych map Wykonawca opracuje teksty dotyczące walorów przyrodniczych i turystycznych poszczególnych Parków Krajobrazowych, które zostaną umieszczone w publikacji
  6. Mapa po obu stronach powinna zawierać odpowiedni kod QR, odsyłający do strony ZPKWZ

 

2.2.    Wymagania dodatkowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu, oceny merytorycznej kartograficznej oraz ostatecznej akceptacji wydawnictwa w trakcie opracowywania map, przed ich zatwierdzeniem do druku
  2. Dostarczenie 500 sztuk do siedziby Zamawiającego
  3. Dostarczenie 2.000 sztuk z rurkami do placówek oświatowych, na terenie województwa zachodniopomorskiego (jako element pakietów edukacyjnych opisanych w ust. IV niniejszego Rozdziału). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowód nadania przesyłki.
  4. 2.000 sztuk map musi zostać oprawionych w rurki plastikowe o średnicy ok. 15mm z zawieszkami
  5. 500 sztuk map  pozostanie bez rurek
  6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wytworzone mapy w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie jpg., pdf. drukowy, pdf. internetowy, AI pliki otwarte

 

3.    Opracowanie, skład  i wydruk kompletów ekoedukacyjnych w ilości 5.000 sztuk.

 

3.1.    Wymagane minimalne parametry:

  1. Kartonowe etui o gramaturze kartonu 270 – 300 gr/m2 z nadrukiem w kolorystyce CMYK (4+4). Projekt graficzny kartonowego etui musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Rozmiar etui dopasowany do formatu złożonych map
  2. Każdy komplet musi zawierać 6 indywidualnych map każdego z parków: Szczeciński Park Krajobrazowy, Park Krajobrazowy Dolina Dolnej Odry, Cedyński Park Krajobrazowy, Park Krajobrazowy Ujście Warty, Drawski Park Krajobrazowy, Iński Park Krajobrazowy, w skalach od 1:40 000 do 1:60 000
  3. Format mapy: B2 brutto
  4. Falcowanie do formatu 11,2 x 24 cm
  5. Mapy drukowane na papierze kredowym, matowym o gramaturze przynajmniej 100 gr/m2,
  6. Druk offsetowy  w kolorystyce CMYK (4+4)
  7. Awers każdej z map kompletu zawierać ma zaznaczone powierzchnie każdego z parków krajobrazowych, jak również treść sytuacyjną: hydrografię, pokrycie terenu, rzeźbę terenu, sieć komunikacyjną, sieć osadniczą, nazewnictwo, siatkę kartograficzną. Mapa musi uwzględniać: granice obszarów chronionych z wyszczególnieniem granic parków krajobrazowych, granice otuliny parków krajobrazowych, obszary Natura 2000, szlaki piesze, rowerowe, szlaki turystyczne wodne, sieć hydrologiczną, osadniczą, komunikacyjną, pokrycie terenu, legendę, skalę jak również loga i tytuł projektu zgodne z zaktualizowanymi wytycznymi dotyczącymi prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych i oznakowania projektów w ramach RPO WZ  http://www.rpo.wzp.pl/rpo/promocja_i_informacja/p-r-m-a-19839/logotypy_i_wytyczne.htm
  8. Rewers każdej z map kompletu ma zawierać treść tematyczną dotyczącą danego parku krajobrazowego w języku polskim, niemieckim i angielskim, uzupełniony zdjęciami (minimum 10 dla każdego z parków) lub rysunkami; opis dla danego parku krajobrazowego ma zawierać treści związane z lokalnymi warunkami przyrodniczymi, krajobrazowymi, turystycznymi i historycznymi; opis i zdjęcia opracowane przez eksperta znającego lokalne uwarunkowania przyrodnicze, krajobrazowe, turystyczne i historyczne
  9. Każda z map powinna zawierać odpowiedni kod QR, odsyłający do strony ZPKWZ
  10. W opracowaniu merytorycznym mapy będzie uczestniczyć osoba - ekspert znający lokalne uwarunkowania przyrodnicze, krajobrazowe, turystyczne i historyczne
  11. Treść rewersu mapy dostosowana do różnych grup odbiorców, w tym młodzieży
  12. Każda z map powinna zawierać wkomponowane loga oraz tytuł projektu zgodne z zaktualizowanymi wytycznymi dotyczącymi prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych i oznakowania projektów w ramach RPO WZ  http://www.rpo.wzp.pl/rpo/promocja_i_informacja/p-r-m-a-19839/logotypy_i_wytyczne.htm

 

3.2.    Wymagania dodatkowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu, oceny merytorycznej kartograficznej oraz ostatecznej akceptacji wydawnictwa w trakcie opracowywania map, przed ich zatwierdzeniem do druku
  2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wytworzone mapy w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie jpg., pdf. drukowy, pdf. internetowy, AI pliki otwarte
  3. Dostarczenie 2.000 kompletów do siedziby Zamawiającego
  4. Dostarczenie 3.000 kompletów do wskazanych przez Zamawiającego placówek oświatowych w województwie zachodniopomorskim (jako element pakietów edukacyjnych opisanych w ust. IV niniejszego Rozdziału). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowód nadania przesyłki.

 

 

 

4.    Opracowanie i wydanie pakietów edukacyjnych w ilości 1.000 sztuk.

 

4.1.    Wymagane minimalne parametry:

  1. Pakiet składający się z 3 kompletów ekoedukacyjnych (18 map) – opis jak w ust. III niniejszego Rozdziału
  2. Pakiet składający się z 2 map ściennych z rurkami plastikowymi o średnicy 15mm  – opis jak w ust. II niniejszego Rozdziału
  3. List intencyjny kierowany do odbiorców o treści skonsultowanej z Zamawiającym, nie dłuższy niż 1 strona formatu A4, wskazująca na przeznaczenie pakietów
  4. Kartonowe etui dopasowane do wielkości pakietu o gramaturze ok. 270 – 300 gr/m2 z nadrukiem jednokolorowym, obejmującym powierzchnię nie większą niż 50% etui, zawierającym wkomponowane loga oraz tytuł projektu zgodne z zaktualizowanymi wytycznymi dotyczącymi prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych i oznakowania projektów w ramach RPO WZ http://www.rpo.wzp.pl/rpo/promocja_i_informacja/p-r-m-a-19839/logotypy_i_wytyczne.htm

 

4.2.    Wymagania dodatkowe:

  1. Dostarczenie 1.000 kompletów do wskazanych przez Zamawiającego placówek oświatowych w województwie zachodniopomorskim – patrz ust. II i III. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu potwierdzenie nadania przesyłek.

 

5.    Prowadzenie kampanii informacyjno - edukacyjnej

 

5.1     Wymogi dla kampanii w prasie - dzienniku regionalnym:

  1. Insert – dystrybucja mapy o której mowa w ust. I niniejszego Rozdziału,  jako dodatku do dziennika regionalnego o zasięgu obejmującym województwo zachodniopomorskie, wydania magazynowego - weekendowego w nakładzie przynajmniej 150.000 egzemplarzy w 3 cotygodniowych emisjach
  2. Akcja informacyjno-promocyjna, związana z dystrybucją map uwzględniająca:
  1. Celami i założeniami projektu
  2. Szczecińskim Parkiem Krajobrazowym
  3. Parkiem Krajobrazowym Dolina Dolnej Odry
  4. Cedyńskim Parkiem Krajobrazowym
  5. Parkiem Krajobrazowym Ujście Warty
  6. Drawskim Parkiem Krajobrazowym
  7. Ińskim Parkiem Krajobrazowym
  8. Podsumowaniem projektu w formie wywiadów np. z Marszałkiem Województwa Zachodniopomorskiego

Mapy z niesprzedanych gazet mają zostać zwrócone do siedziby Zamawiającego.

  1. Kampania informacyjna w mediach elektronicznych, na stronie internetowej lokalnego dziennika – dystrybutora map oraz na stronie portalu  internetowego o zasięgu ogólnopolskim, która  uwzględniać będzie:
  1. Kampania informacyjna w  mediach:

 

 

6.    Opracowanie i przygotowanie programu edukacyjnego:

 

Program edukacji ekologicznej, dotyczący poszczególnych  Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego: Szczeciński Park Krajobrazowy Puszcza Bukowa, Park Krajobrazowy Doliny Dolnej Odry, Cedyński Park Krajobrazowy, Park Krajobrazowy Ujścia Warty, Drawski Park Krajobrazowy i Iński Park Krajobrazowy(zwanego dalej Programem edukacji).

 

6.1.    Wymogi dla Programu Edukacji:

  1. Program edukacji musi zawierać po 6 przykładowych scenariuszy zajęć dla każdej grupy wiekowej, zgodnej z poziomami edukacji: przedszkolnej, szkolnej – szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia.
  2. Program edukacji musi zawierać katalog pomocy dydaktycznych, potrzebnych do przeprowadzenia działań edukacyjnych na obszarze Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego.
  3. Podstawą sporządzenia Programu Edukacji są:
  1. Program Edukacyjny musi obejmować wszystkie grupy wiekowe (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia)
  1. Wstęp
  2. Informacja o programie
  3. Cele programu ogólne
  4. Obszary edukacji uwzględnione w programie
  5. Treści programu
  6. Metody osiągania celów
  7. Formy aktywności
  8. Środki dydaktyczne
  9. Metody diagnozy osiągnięć
  10. Ewaluacja programu
  11. Przykładowe zajęcia tematyczne wg obszarów możliwe do przeprowadzenia
  12. Bibliografia

 

6.2.    Wymagania dodatkowe

 

  1. Program Edukacyjny opracowany będzie w ramach ścisłej koordynacji z Zespołem Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego. Program Edukacyjny musi być możliwy do zrealizowania na odpowiednich obszarach Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego. Program Edukacyjny musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego
  2. Końcową wersję programu edukacji opracować należy w języku polskim łącznie z krótkim streszczeniem dla strony internetowej, które będą oddane Zleceniodawcy w 2 egzemplarzach w wersji cyfrowej (płyta CD/DVD)
  3. Dokumentację zapisaną na nośniku cyfrowym - płycie CD lub DVD, należy dostarczyć w trwałych opakowaniach (indywidualnych, standardowych pudełkach), opisanych w sposób trwały na froncie opakowania oraz bezpośrednio na płycie, podając nazwę i datę nagrania. Pliki tekstowe i tabele należy zapisać w dwóch formatach, tj.: Microsoft Word 97-2003 oraz edytowalnym Adobe PDF
  4. W opracowaniu programu edukacyjnego będzie uczestniczył ekspert spełniający następujące wymagania: specjalista z dziedziny edukacji ekologicznej, posiadającym wykształcenie kierunkowe pedagogiczne lub przyrodnicze, z doświadczeniem zawodowym minimum 10 lat. Zamawiający nie będzie weryfikował doświadczenia i wiedzy eksperta na etapie składania ofert. Posiadanie takiej osoby przez Wykonawcę zostanie zapewnione poprzez złożenie przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

 

7.    Warsztaty informacyjno- edukacyjne:

 

7.1.    Wymagane minimalne parametry:

  1. Organizacja 5 warsztatów informacyjno – edukacyjnych dla grupy 40 osób, realizowane w każdym z Parków Krajobrazowych (spotkanie łączone dla Cedyńskiego Parku Krajobrazowego oraz Parku Krajobrazowego Ujście Warty), uwzględniające:

-    teczka kartonowa na dokumenty formatu A4, o gramaturze kartonu 300 – 350 gr/m2, zamykana na gumkę wzdłuż długiego boku, klejone klapki, wierzch foliowany matowo, maksymalna grubość teczki wypełnionej - 40mm, na teczce konieczny tytuł projektu wraz z wszystkimi logami, zgodnymi z zaktualizowanymi wytycznymi dotyczącymi prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych i oznakowania projektów w ramach RPO WZ  http://www.rpo.wzp.pl/rpo/promocja_i_informacja/p-r-m-a-19839/logotypy_i_wytyczne.htm

-    notes w formacie A5 o objętości minimum 70 kartek w kratkę klejonych wzdłuż krótszego brzegu, o gramaturze 80 gr/m2. Każda z kartek z nadrukiem tytułu projektu oraz logami zgodne z zaktualizowanymi wytycznymi dotyczącymi prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych i oznakowania projektów w ramach RPO WZ http://www.rpo.wzp.pl/rpo/promocja_i_informacja/p-r-m-a-19839/logotypy_i_wytyczne.htm

-    ołówek wykonany z żywicy syntetycznej, o trwałym nie łamiącym się rysiku, zakończony miękką gumką do ścierania, naostrzony, o miękkości rysika HB. Powierzchnia ołówka zadrukowana logami zgodnymi z zaktualizowanymi wytycznymi dotyczącymi prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych i oznakowania projektów w ramach RPO WZ http://www.rpo.wzp.pl/rpo/promocja_i_informacja/p-r-m-a-19839/logotypy_i_wytyczne.htm

-    wydrukowana agenda spotkania;

  1. Organizacja dwudniowej konferencji wraz z sesją terenową, podsumowującą projekt, dla grupy 200 uczestników, uwzgledniająca:

-    trzy podania cateringu kawowego, składającego się z kawy z ekspresu ciśnieniowego lub ekspresu przelewowego w ilości 200 ml/osobę oraz herbaty w saszetkach minimum w 3 rodzajach (czarna, zielona, owocowa) wraz z wrzątkiem dozowanym z warniku, w ilości 200 ml/osobę, cukier – bez ograniczeń, plasterki cytryny - bez ograniczeń, mleko o zawartości tłuszczu 2% - bez ograniczeń oraz kruche ciastka typu herbatniki w ilości 100 g/osobę. Godziny podania cateringu kawowego zostaną wskazane przez Zamawiającego

-    obiad w formie stołu szwedzkiego wraz z obsługą kelnerską, na zastawie stołowej niejednorazowej, w skład którego wejdą: dwa rodzaje zup o objętości minimum 0,25 l/osobę, dwa rodzaje drugiego dania w postaci porcji mięsa lub porcji ryby o gramaturze minimum 150 g/ osobę wraz z dodatkami skrobiowymi takimi jak: ziemniaki, ryż, kasza, o gramaturze nie mniejszej niż 150 g/ osobę oraz sałatki, surówki lub warzywa gotowane, o gramaturze nie mniejszej niż 150 g/ osobę oraz deser w postaci ciasta o gramaturze nie mniejszej niż 150 g/ osobę oraz napoju gorącego w postaci kawy lub herbaty (200 ml/ osobę) wraz z dodatkami bez ograniczeń (cukier, mleko, cytryna) oraz napoje zimne, takie jak woda mineralna gazowana/niegazowana 0,3 l/osobę, soki owocowe: pomarańczowy i jabłkowy 0,3 l/osobę

-    uroczysta kolacja-bankiet z konsumpcją zasiadaną i obsługą kelnerską, w skład której wejdą: 5 przekąsek ciepłych, zarówno mięsnych jak i jarskich, o łącznej gramaturze nie mniejszej niż 400 g/ osobę oraz 5 przekąsek zimnych zarówno mięsnych jak i jarskich, o łącznej gramaturze nie mniejszej niż 400 g/ osobę oraz napoju gorącego w postaci kawy lub herbaty (200 ml/ osobę) wraz z dodatkami bez ograniczeń (cukier, mleko, cytryna)

-    długopis aluminiowy Cosmo, lub równoważny długopis aluminiowy o wymiarach: 130-150 mm x Ø 8-12 mm, na wkłady wymienne, posiadający klips, obrączkę lub dwie oraz okuwkę i mechanizm przyciskowy w celu odblokowania wkładu, wkład piszący o długości pisania min. 2500m, w kolorze niebieskim lub czarnym, średnica kulki wkładu 0,7-0,8mm; kolor długopisu: zielony, z logotypami, zgodnymi z zaktualizowanymi wytycznymi, dotyczącymi prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych i oznakowania projektów w ramach RPO WZ http://www.rpo.wzp.pl/rpo/promocja_i_informacja/p-r-m-a-19839/logotypy_i_wytyczne.htm w postaci nadruku lub graweru

-    notes w postaci koło-zeszytu o formacie A5, wykonany z surowców wtórnych, bindowanie spiralne z lewej strony notesu, o objętości minimum 70 kartek o gramaturze 80 gr/m2. Okładka w kolorze naturalnym: brąz  z elementami zielonymi zawierająca w postaci nadruku tytuł projektu oraz loga zgodne z zaktualizowanymi wytycznymi dotyczącymi prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych i oznakowania projektów w ramach RPO WZ  http://www.rpo.wzp.pl/rpo/promocja_i_informacja/p-r-m-a-19839/logotypy_i_wytyczne.htm  

-    teczka z polipropylenu w kolorze zielonym, z rączką o szerokości 33,5 cm i wysokości 24,5 cm oraz grubości 3 cm, zamykana na zatrzask

-    kubek turystyczny składany, sylikonowy, odporny na niskie i wysokie temperatury o objętości 200 ml i wadze 45g, w kolorze zielonym

Niewykorzystane materiały zostaną zwrócone Zamawiającemu po zakończonej konferencji nie później niż przed podpisaniem protokołu odbioru

-    przewóz uczestników sesji terenowej odbędzie się w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, na trasie o łącznej długości nie przekraczającej 150 km w obie strony. Dokładny przebieg trasy zostanie wskazany przez Zamawiającego nie później niż 7 dni przed konferencją. Część tras będzie przebiegała drogami nieutwardzonymi. Pojazdy do przewozu uczestników muszą być w stanie technicznym spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie  z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013r., poz. 951 j.t. z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 30 grudnia 2013r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013r., poz. 1720)

-    ciepły posiłek zostanie zaserwowany w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w miejscu odbywającej się sesji terenowej). Ciepły posiłek składał się będzie z: dwóch rodzajów zup (gulaszowa, żurek) o objętości minimum 0,5 l/osobę, serwowanych z pieczywem w ilości 100g/osobę. Posiłek musi zostać zaserwowany na naczyniach jednorazowych. Wykonawca zagwarantuje jednorazowe sztućce i kubeczki oraz serwetki, w ilości zabezpieczającej poczęstunek wszystkim uczestnikom sesji terenowej. Po posiłku Wykonawca zapewni napoje ciepłe – kawa i herbata o objętości 0,25 l/osobę oraz napoje zimne – woda mineralna gazowana/niegazowana, soki owocowe (pomarańczowy, jabłkowy) w objętości 0,25 l/osobę. Wykonawca zabezpieczy sprzątanie i wywóz śmieci po spotkaniu terenowym.

 

 

 

  1. Bardzo proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 06.03.2015r. na nr faxu: 91 48 17 121 lub na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Szczegółowych informacji udziela Pani Karolina Bloom, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

      4. Wycena powinna zawierać nazwę każdej z części zadania (pkt. 1 – 7) wraz z wartością netto i brutto oraz całkowitą wartość netto i brutto przedmiotu zamówienia.

      5.Niniejsze szacowanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego i nie jest zaproszeniem do podpisania umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego w  

      sprawie przedmiotowego zamówienia, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy PZP, w szczególności w trybie dialogu konkurencyjnego.

 

 

 

 

 

 

   
 

„Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 – 2013” 

 
  Budowa, poprawa i promocja infrastruktury turystycznej w 6 Parkach Krajobrazowych woj. zachodniopomorskiego w

celu upowszechnienia wiedzy i wspierania zachowań proekologicznych - Etap I. – nr decyzji UDA-RPZP.04.05.01-32-001/14-00